Marketing et achats

 
 
 
  Projets(s) de recherche, responsable
    26th European Sport Management Conference (EASM 2018), Frank Pons
    Building Loyalty With Online Financial Services Customers: Is There a Gender Difference?, Riadh Ladhari
    Centre de recherche en commerce de détail et marketing numérique, Riadh Ladhari
    Comprendre les activités de communications des vendeurs et leur satisfaction au travail
    Comprendre les activités de communications des vendeurs et leur satisfaction au travail
    Consumer Power and Choice Deferral: The Role of Anticipated Regret, Frank Pons
    Customer loyalty to a commercial website: Descriptive meta-analysis of the empirical literature and proposal of an integrative model, Elissar Toufaily
    Étude neuropsychologique des tendances à l'action du consommateur dans un contexte de création/perception de valeur en marketing, Mathieu Lajante
    Groupe de recherche sur la gestion des services et le commerce de détail
    Nutrition Labelling: Employing Consumer Segmentation to Enhance Usefulness, Nizar Souiden
    Observatoire international en management du sport (OIMS), Frank Pons
    Proximity Marketing in Banking: Lessons from Retail and Entertainment Industries, Jacques Renaud
    The Interplay of Counter-Conformity Motivation, Social Influence, and Trust in Customers' Intention to Adopt Internet Banking Services: The Case of an Emerging Country, Nizar Souiden
www.ulaval.ca